quarta-feira, 16 de novembro de 2011

"Lay Your Hands On Me" - Bon Jovi



O feriadão trouxe um tanto de agitação e para começar bem a linda quarta (com o sol iluminando tudo e trazendo bons fluídos), "Lay Your Hands On Me".

Composta por Jon Bon Jovi e Richie Sambora, a música lançada no álbum "New Jersey" (1989) tornou-se o quarto single do álbum na Billboard Hot 100. Ela possui toques delirantes de guitarra e o "Hey!" que empolga.

"But the ride don't never ever come for free. If you want me to lay my hands on you, lay your hands on me!..."

Confira o clipe oficial:


"Lay Your Hands On Me"

Lay your hands on me! [6X]

If you're ready, I'm willing and able
Help me lay my cards out on the table
You're mine and I'm yours for the taking
Right now the rules we made are meant for breaking

What you get ain't always what you see
But satisfaction is guaranteed
They say what you give is always what you need
So if you want me to lay my hands on you

I'm a fighter, I'm a poet, I'm a preacher
I've been to school and baby, I've been the teacher
If you show me how to get up off the ground
I can show you how to fly and never ever come back down

Everything you want is what I need
Satisfaction is guaranteed
But the ride don't never ever come for free
If you want me to lay my hands on you

Don't you know I only aim to please
If you want me to lay my hands on you

OH OH OH OH OH!
OH OH OH OH OH!
Lay your hands on me!
Marcela Oliveira Web Developer

Nenhum comentário: